1. Dostawy produktów są realizowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, Niemiec, Czech i Słowacji.
2. Zakupione produkty dostarczane są naszym transportem lub wyspecjalizowaną firmą transportową.
3. Koszt dostawy zamówionych towarów jest zależny od ich ilości oraz specyfikacji. Koszt ten naliczony jest po dodaniu produktów do koszyka.
4. Dostawy zamówionych towarów mogą nastąpić w różnych terminach, według terminu realizacji wskazanego przy opisie produktu na jego stronie.
5. Przed dostawą zamówienia dział obsługi klienta kontaktuje się z Państwem informując o przybliżonych godzinach dostawy, w dniu poprzedzającym doręczenie. Podane godziny są szacunkowe, więc mogą się różnić w następstwie wystąpienia zdarzeń losowych, które są niezależne od naszej firmy, tj. warunki pogodowe, korki na drodze. Bezpośrednio w dniu doręczenia przed przyjazdem kierowca informuje telefonicznie Klienta o dokładnym czasie doręczenia (około 30 minut wcześniej).
6. Odbiór przesyłki doręczonej przez przewoźnika wymaga pisemnego poświadczenia. Prawo własności produktu, uprawnienia oraz wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem a także użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty albo uszkodzenia przechodzi na Klienta, będącego Konsumentem, w momencie wydania produktu.
7. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, wprowadziliśmy usługę dostawy z wniesieniem – jest to opcja dodatkowo płatna.
8. Nie obsługujemy życzeń klientów w zakresie dnia i godzin dostaw.
9. W związku z podaniem złego numeru telefonu, zamówienie jest wstrzymane do czasu kontaktu klienta lub odpowiedz na naszego maila z prośbą o prawidłowy numer kontaktowy.