1. Jak złożyć zamówienie?

By złożyć zamówienie na stronie naszego sklepu https://mebleares.pl/, wyszukaj produkt a następnie dodaj wybrany produkt do koszyka poprzez kliknięcie “Dodaj do koszyka”. Zaznacz metodę dostawy oraz płatności i zamów. Następnie wypełnij swoje dane adresowe. Pamiętaj, by w uwagach do zamówienia podać rodzaj wybranej tkaniny oraz wybarwienie drewna. Zamówienie można złożyć również drogą e-mail : biuro@mebleares.pl. Złożone zamówienie potwierdzamy e-mailem wysłanym na podaną przez Ciebie pocztę.  Następnie na 1/2 dni przed dostawą zamówionego towaru, informujemy Cię o przypuszczalnej porze i dokładnym dniu dostawy.

2. Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?

Nie. Do przeprowadzenia zakupów w Naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Rejestracja jest dobrowolna.

3. Jak i kiedy mam zapłacić za towar?

To zależy od Ciebie, możesz wybrać płatność przy odbiorze, przelewem czy też za pomocą wygodnych rat Payu. Żadna z form płatności nie ma wpływu na czas realizacji zamówienia.

4. Ile trwa realizacja zamówienia?

Czas niezbędny do realizacji uzależniony jest od wybranego rodzaju mebli.  Jeśli chcesz zobaczyć jak długo będziesz oczekiwać na realizację zamówienia przyjrzyj się informacji o dostawie zamieszczonej przy każdym meblu – informujemy tam o czasie niezbędnym do realizacji zamówienia. Na kompletny czas realizacji zamówienia składa się parę czynników: czas niezbędny na wyprodukowanie mebli a także czas doręczenia do Ciebie. Dokładamy wszelkich starań, by jak najszybciej dostarczyć Ci zamówione meble.

5. Czy wykonujecie meble na wymiar?

Wykonujemy tylko meble w podanych przez nas wymiarach. Klient może zadecydować o kolorystyce, rodzaju obicia czy materiału z jakiego będzie wykonany mebel. Zamiast tego proponujemy różne warianty danego mebla (tj. przeszycia, pikowania guzikami bądź kryształkami, różne rodzaje oraz wybarwienia nóżek).

6. Czy meble są w całości?

Większość mebli z naszej oferty jest dostarczana w całości.

 7. Czy zamówienie można złożyć na raty 0% ?

Tak oczywiście dla Ciebie rozłożymy zakupy na dogodne raty! Sam decydujesz o ilości rat, dopasowując się do możliwości finansowych. Decydując się na ten krok, masz gwarantowane minimum formalności, szybką decyzję kredytową oraz 100% bezpieczeństwa, bez konieczności wychodzenia z domu.

8. Czy mogę wybrać inną tkaninę niż tą widoczna na zdjęciu ?

Tak, tkaninę można wybrać dowolną z naszej oferty. Wszystkie tkaniny przedstawione są w zakładce “Tkaniny”.

9. Czy mogę zmienić rodzaj nóżek i ich kolor w meblach tapicerowanych ? 

Tak oczywiście, model jak i kolor wybarwienia drewna można wybrać dowolny z naszej oferty. Dostępne wybarwienia drewna w zakładce “Wybarwienia”.

10. Czy wysyłamy do Niemiec ? 

Tak, oferujemy dostawę na terenie Niemiec.

11. Jaki jest okres gwarancji ? 

Na wszystkie zakupione meble w sklepie Meble Ares udzielamy gwarancji na okres 24 miesięcy.

12. Czy oferujemy usługę montażu mebli ?

Nie oferujemy usługi montażu mebli ponieważ nasze meble dostarczane są w całości, więc do samodzielnego montażu pozostają tylko nóżki.