1. Jak złożyć zamówienie?

By złożyć zamówienie na stronie naszego sklepu mebleares.tense-cloud.pl, wyszukaj produkt a następnie dodaj wybrany produkt do koszyka poprzez kliknięcie „Dodaj do koszyka”. Zaznacz metodę dostawy oraz płatności i zamów. Następnie wypełnij swoje dane adresowe. Pamiętaj, by w uwagach do zamówienia podać rodzaj wybranej tkaniny oraz wybarwienie drewna. Zamówienie można też złożyć telefonicznie albo e-mailem. Złożone zamówienie potwierdzamy e-mailem wysłanym na podaną przez Ciebie pocztę.  Następnie na 1/2 dni przed dostawą zamówionego towaru, informujemy Cię o przypuszczalnej porze i dokładnym dniu dostawy.

2. Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?

Nie. Do przeprowadzenia zakupów w Naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Rejestracja jest dobrowolna.

3. Jak i kiedy mam zapłacić za towar?

To zależy od Ciebie, możesz wybrać płatność przy odbiorze, przelewem czy też za pomocą PayU. Żadna z form płatności nie ma wpływu na czas realizacji zamówienia.

4. Ile trwa realizacja zamówienia?

Czas niezbędny do realizacji uzależniony jest od wybranego rodzaju mebli.  Jeśli chcesz zobaczyć jak długo będziesz oczekiwać na realizację zamówienia przyjrzyj się informacji o dostawie zamieszczonej przy każdym meblu – informujemy tam o czasie niezbędnym do realizacji zamówienia. Na kompletny czas realizacji zamówienia składa się parę czynników: czas niezbędny na wyprodukowanie mebli a także czas doręczenia do Ciebie. Dokładamy wszelkich starań, by jak najszybciej dostarczyć Ci zamówione meble.

5. Czy wykonujecie meble na wymiar?

Wykonujemy tylko meble w podanych przez nas wymiarach. Klient może zadecydować o kolorystyce, rodzaju obicia czy materiału z jakiego będzie wykonany mebel. Zamiast tego proponujemy różne warianty danego mebla (tj. przeszycia, pikowania guzikami bądź kryształkami, różne rodzaje oraz wybarwienia nóżek).

6. Czy meble są w całości?

Większość mebli z naszej oferty jest dostarczana w całości. Obecnie jedynie stoły dostarczane są w elementach.